Powered By Blogger

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Συνεντευξη Ελενα Παπαριζου

Συνέντευξη με την Έλενα Παπαρίζου

Έχει καινούρια ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά μετά από τρία χρόνια, την οποία θα παρουσιάσει στη Θεσσαλονίκη, σ’ ένα μεγάλο party στο Λιμάνι. Πρόσφατα υπέγραψε συνεργασία με την Universal Ολλανδίας και προσπαθεί να κάνει κάποια προσεκτικά βήματα και με τους νέους της συνεργάτες. Όπως καταλαβαίνετε ο ενθουσιασμός της για τα νέα τραγούδια δεν κρύβεται. Αυτό το καλοκαίρι, η Έλενα Παπαρίζου ετοιμάζει μια «ολική επαναφορά».

Συνέντευξη στον Κώστα Γιάντσιο

Παλιοί και νέοι συνεργάτες δούλεψαν μαζί της για το νέο άλμπουμ ενώ η ίδια συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία παραγωγής περισσότερο από κάθε άλλη φορά και έχει την ενέργεια αλλά και τη θέληση που χρειάζεται για ένα καλοκαίρι με δυνατές εμφανίσεις. Θα το καταλάβετε, άλλωστε, διαβάζοντας παρακάτω.


Τι προσδοκίες έχεις από τη νέα δισκογραφική σου δουλειά με τίτλο «Τι ώρα θα βγούμε»;
Κάθε φορά που κυκλοφορεί ένας καινούριος δίσκος έχω μεγάλη αγωνία! Είναι πολύ σημαντικό ο κόσμος να «αγκαλιάζει» αυτό που με τόση αγάπη και πολλές ώρες δουλειάς δημιουργείς μαζί με τους συνεργάτες σου. Σε αυτό το δίσκο η αγωνία μου είναι ακόμα μεγαλύτερη γιατί έχω τρία χρόνια να παρουσιάσω ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά. Απο την άλλη πλευρά αισθάνομαι σιγουριά και ασφάλεια στην νέα μου εταιρεία την ΕΜΙ.

Έχει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τις προηγούμενες παραγωγές; 
Θεωρώ ότι είναι πιο «ώριμος» στιχουργικά από τους προηγούμενους δίσκους μου. Έχει περισσότερες μπαλάντες, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν έχει dance κομμάτια, άλλωστε είμαι pop τραγουδίστρια. Στο δίσκο αυτό μου εμπιστεύτηκαν για πρώτη φορά τραγούδια τους σημαντικοί δημιουργοί όπως ο καλός μου φίλος Μιχάλης Κουϊνέλης από τους Stavento, ο Γιώργος Παπαδόπουλος, ο Νίκος Αντύπας και η Γιούλα Γεωργίου. Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί και σημαντικοί συνεργάτες από τους προηγούμενους δίσκους όπως ο Δημήτρης Κοντόπουλος, ο Νίκος Μωραΐτης και ο πολυαγαπημένος μου Γιάννης Δόξας είναι και αυτή τη φορά δίπλα μου. Τέλος επειδή ήμουν παρούσα σε όλες τις φάσεις παραγωγής και δημιουργίας αυτού του δίσκου θεωρώ ότι έχω βάλει ψυχή για την ολοκλήρωσή του και είναι περισσότερο «Έλενα».

Το κλιπ του «Πόσο μ’ αρέσει» στο ΥouΤube έχει προειδοποίηση περιεχομένου και ζητάει επιβεβαίωση ηλικίας. Περιμένατε ότι θα προκαλέσει τόσο το συγκεκριμένο concept;
Ο Απόλλωνας Παπαθεοχάρης, που είναι ο σκηνοθέτης του clip, μου πρότεινε το σενάριο και ενθουσιάστηκα. Δεν περίμενα ποτέ ότι μπορεί να προκαλέσει τέτοιες αντιδράσεις. Όσον αφορά στο ΥouΤube, βλέπουμε καθημερινά πολύ πιο προκλητικά videos.

Μετά από έξι χρόνια ξανακυκλοφορεί τραγούδι σου στη Σουηδία. Αυτό το νέο άνοιγμα στο εξωτερικό θα συνοδευτεί και από άλλες κινήσεις;
Η έκφραση «διεθνής καριέρα» στην Ελλάδα είναι αρκετά παρεξηγημένη. Δε μου αρέσει να λέω μεγάλες κουβέντες. Θα σας πω μόνο αυτό που είναι ίσως γνωστό, ότι έχω υπογράψει με τη Universal Ολλανδίας, βάσει αυτού θα γίνουν κάποια πράγματα. Εύχομαι και ελπίζω να πάνε όλα καλά.

Η νυχτερινή ζωή και διασκέδαση έχει αλλάξει πολύ λόγω κρίσης. Εσύ φέτος έκανες και ένα tour με εμφανίσεις σε clubs. Θα το επαναλάβεις; Θα το προτιμούσες από τις μεγάλες πίστες;
Στην περιοδεία μου με τους Playmen πέρασα καταπληκτικά, αν και ουσιαστικά ήμουν guest, ευχαρίστως θα το έκανα ξανά, μου αρέσουν οι συνεργασίες. Θεωρώ ότι ένας τραγουδιστής είτε βρίσκεται στη φιλαρμονική του Βερολίνου προσκεκλημένος της Νάνας Μούσχουρη, είτε με τον Γιάννη Πάριο, τον Πασχάλη Τερζή ή τον Αντώνη Ρέμο σε μια μεγάλη πίστα, είτε σε ένα club με τους Playmen, είτε σε ένα γήπεδο με τους Stavento, τους Onirama ή τις ΜΕΛΙSSES οφείλει να προσαρμόζεται και να δίνει πάντα την ψυχή του.

Στις 7 Ιουνίου συμμετέχεις στο Αlmyra Festival στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης , τι έχεις να πεις για αυτό;
Είμαι πολύ χαρούμενη που ξεκινάω την καλοκαιρινή μου περιοδεία από την Θεσσαλονίκη. Αγαπώ πολύ αυτή την πόλη και τους ανθρώπους της. Όσες φορές εμφανίστηκα εδώ μου έχετε επιστρέψει αυτή την αγάπη με το παραπάνω. Έχω βέβαια λίγη αγωνία γιατί θα παρουσιάσω για πρωτη φορά και τα καινούργια μου τραγούδια. Σας περιμένω όλους στο πάρτυ μα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου